Promosyon Ürünlerini hangi baskı teknikleri ile özelleştirebilirsiniz?
Promosyon Ürünlerini hangi baskı teknikleri ile özelleştirebilirsiniz?
Tampon Baskı
Tampon baskı (tampografi olarak da bilinir), en yaygın olarak karmaşık formlara ve eğrisel yüzlere sahip nesneleri markalamak için kullanılır. Bu, kalemler gibi küçük nesneler için başvurulan yazdırma yöntemidir. Adından da anlaşılacağı gibi tampon baskı, mürekkebin silikon bir pedden basılmasını istediğiniz nesneye aktarılmasını içerir. Sonuç, net bir basılı görüntüdür.
Serigraf Baskı
Serigrafi baskı, güvenilir ve uzun ömürlü sonuçlar sağlayan bir baskı tekniğidir. Süreç, mürekkebin ürüne aktarılması için bir ağ kullanılmasını gerektirir. Mürekkebin gerektiğinde renklenmesini sağlamak için geçirimsiz ters çevrilmiş bir sanat eseri şablonu kullanılır. Bu teknik, büyük miktarlar için harikadır.
Lazer Kazıma
Firma logo ve tasarımları lazer ışınları kullanılarak nesnelere kazınmaktadır. Bu tür baskı, hava koşullarına karşı dayanıklıdır ve çok fazla aşınma ve yıpranmaya maruz kalan parçalar için uygundur (otomotiv, takım endüstrileri, yemek pişirme gereçleri vb.). Bu teknik, hassas ve uzun ömürlü bir baskı sonucu sağlar ve metal, deri / PU ve ahşap ürünleri markalamak için inanılmaz derecede popüler bir seçimdir.
Dijital Baskı/Tam Renkli
Ürünün düz veya en fazla hafif kavisli olması koşuluyla, bu baskı yöntemi yüksek kalite ve hızı garanti eder. Evde kullanılan mürekkep püskürtmeli yazıcınıza benzer şekilde, bu işlem, mürekkebi doğrudan ürüne uygulamak için baskı kafalarını kullanır. Film veya kalıp gerekmez ve makinenin kurulmasına gerek yoktur. UV ışığı ve özel mürekkepler kullanan bu baskı yöntemi canlı ve tam renkli sonuçlar sağlar.
Gofre/Kabartma Baskı
Gofre ve kabartma, kağıt ve diğer malzemelerde kabartma veya gömme kabartma görüntüler ve tasarımlar oluşturma işlemidir. Arka plana karşı kabartmalı bir desen kaldırılırken, malzemenin yüzeyine kabartmalı bir desen batırılır. Yazıcıya bağlı olarak, her iki terimin tanımının bazen tersine çevrildiğini unutmayın. Bu baskı yöntemi genellikle bir ürüne daha sofistike ve kaliteli bir görünüm vermek için kullanılır.
Promosyon ürünleri nedir?
Promosyon ürünleri, tüketiciler arasında marka bilincini artırmak için tasarlanmış, bir reklam verenin adı, logosu veya mesajı ile basılmış yararlı somut öğelerdir. logo baskılı...
Promosyon Ürünü Kampanyası düzenlerken nelere dikkat edilmelidir?
1. Kampanyanızdan ne elde etmek istiyorsunuz? (müşterilerinizin ne yapmasını istiyorsunuz?)
2. Hedef kitle kimdir? (yaş, cinsiyet, meslek vb.)
3....