fbpx

Sıkça Sorulan Sorular

Cevap: Promosyon ürünleri, işletme logosu ve / veya iletişim bilgileri dahil olmak üzere bir şirketin markasıyla basılan ürünlere verilen addır. Markalı ürünler, genellikle bir işletme veya kuruluş için olumlu farkındalık, marka tanınırlığı ve müşteri sadakati oluşturmaya yardımcı olan düşük maliyetli ve yüksek etkili ürünlerdir. Promosyon ürünleri, bir işletmenin bir ürün yelpazesini, ürünü, hizmeti veya etkinliği tanıtmasına yardımcı olmak için genellikle ücretsiz olarak verilir.

Cevap: Yaklaşan pazarlama kampanyanız veya marka bilinirliği artırmanız için promosyon ürünleri seçmek, logonuzun ve markanızın müşteriler tarafından daha görünür olmasını sağlamanın uygun maliyetli bir yoludur. Baskılı pamuklu bez çantalar, promosyon kupalar ve baskılı kalemler gibi markalı ürünlerin tümü, logonuzu insanların zihninde ön planda tutma potansiyeli ile markanız için uzun süreli görünürlük sunar. Promosyon ürünleriniz ister evde ister işte kullanılsın, anlamlı aktiviteye dahil edilebilecek markalı ürünler seçmek, işletmeniz için günlük farkındalık sağlamanın harika bir yoludur. Promosyon ürünleri, işletmenizi ister mevcut ister potansiyel olsun, kelimenin tam anlamıyla müşterilerinizin eline almanın harika bir yoludur.

Cevap: Promosyon ürünleri birçok farklı isimle anılabilir! Markalı eşantiyonlar için diğer popüler kelimeler ve terimler arasında basılı ürünler, promosyon materyalleri, markalı eşantiyonlar, ücretsiz ürünler, markalı ürünler ve ürünler yer alır.

Cevap: Reklam Uzmanlığı Enstitüsü tarafından paylaşılan araştırma, markalı ticari ürünlerin, düzenli olarak kullanılma veya giyilme olasılığını etkileyen bir promosyon ürününün pratikliği veya kullanılabilirliği ile binlerce izlenim kazanabileceğini ortaya koydu. Elbette, promosyon ürünlerinin kesin yatırım getirisini (ROI) ölçmek, dijital afişler veya haber bültenleri gibi platformların tıklama oranları gibi diğer pazarlama faaliyetlerinin ROI’sini ölçmek kadar kolay değildir. Markalı ürün siparişi verirken, kampanyanızın YG’sini nasıl ölçeceğinizi önceden bilmek faydalı olabilir. Ürünlerinize bir eylem çağrısı yazdırmak veya iki farklı promosyon öğesi ve iki farklı CTA ile A / B testini denemek, malınızın yatırım getirisini izlemek için oldukça etkili bir yol sunabilir.

Cevap: Bir pazarlama kampanyası veya farkındalık yaratmak için promosyon ürünlerine yatırım yapmanın birçok faydası ve avantajı vardır. Promosyon ürünleri, işletmeniz için uzun süreli etki ve marka bilinirliği sağlayabilir; Bu, özellikle işletmenizin öne çıkmasını sağlamak için yararlıdır ve etkinliklerde ve ticari fuarlarda rakipler arasında unutulmazdır. Markalı ürünler, her boyuttaki bütçeye uyacak öğelerle uygun maliyetlidir. Promosyon eşantiyonları, modern bir pazarlama karışımına entegre olmak için idealdir ve müşterilerinizle ve personelinizle marka sadakati duygusu yaratmaya yardımcı olur.

Cevap: Promosyon ürünlerine yatırım yapmanın çeşitli faydalarına kıyasla, promosyon ürünlerini pazarlama karışımınıza dahil ederken karşılaşabileceğiniz birkaç küçük sorun vardır. İşletmeniz yeniden markalanırsa ve yeni bir logosu varsa, önceden var olan tüm promosyon ürünleri etkin bir şekilde ‘güncelliğini yitirmiş’ olurken, bazı markalı ürünler daha büyük logoları barındıracak kadar büyük olmayabilir. Bununla birlikte, sektördeki uzmanlarla konuşmak, doğru seçimleri yaptığınızdan ve işletmenizin gereksinimlerine en uygun markalı ürünleri seçtiğinizden emin olmanın harika bir yoludur.

Cevap: Reklam Uzmanlığı Enstitüsü (ASI) tarafından paylaşılan araştırmaya göre, bir işletme için en fazla izlenim ve farkındalık yaratma olasılığı en yüksek olan markalı ürünler arasında: promosyon kalemler, markalı kupalar, baskılı tişörtler, promosyon çantalar, markalı şapkalar, randed masa aksesuarlar, markalı polo tişörtler ve promosyon amaçlı USB bellekler.

Cevap: İngiliz Promosyon Ürünleri Derneği (BPMA) tarafından paylaşılan araştırmaya göre, alıcıların% 96’sı promosyon ürünlerinin bir marka hakkındaki farkındalıklarını artırdığına inanıyor; Tüketicilerin% 79’u, bir promosyon hediyesini aldıktan sonra bir markayla iş yapma olasılığı daha yüksektir.

Cevap: Promosyon ürünleri, işletmelere hem potansiyel hem de mevcut müşterilere ulaşmanın yeni bir yolunu sunabildikleri için önemlidir. Bütçe dostu ve uygun fiyatlı, şahsen ve posta yoluyla kullanılabilen düşük maliyetli bir pazarlama aracı sunarlar. Genellikle uzun ömürlü ve pratik amaçlı promosyon ürünleri, aynı zamanda anlamlı marka bilinirliği ve sadakati oluşturmak için de harika bir araçtır.

Cevap: Her zaman popüler olan belirli promosyon ürünleri varken, promosyon ürün trendleri size pazarlama kampanyanız için nabız atan fikirler hakkında iyi bir fikir verebilir. Bir sonraki promosyon ürün siparişinizi güncel bir şekilde ele almak için, şu trend fikirlerden birini düşünün: çevre bilincini gösteren çevre dostu promosyon ürünleri; evden veya ofiste çalışmak için promosyon masası aksesuarları; ekstra kişisel bir dokunuş için bireysel olarak adlandırılan promosyon ürünleri

Cevap: Promosyon ürünleri, bir İngiltere pazarlama kampanyası için başarı elde etmenin kanıtlanmış bir yoludur. İşletmeniz için düşük maliyetli farkındalık sunan promosyon eşantiyonları, marka bilinirliğini, müşteri sadakatini tetiklemenin ve genellikle kalabalık bir pazarda işletmenizin görünürlüğünü artırmanın harika bir yoludur. Reklam stratejileri on yıllar içinde diğer reklam biçimlerini içerecek şekilde geliştikçe, markalı ürünler pazarlama karışımının sabit bir parçası olmaya devam etti. Logonuzla basılmış promosyon eşantiyonları kapatılamaz, kaydırılamaz veya geri çevrilemez; daha ziyade, kuruluşunuz için dokunsal farkındalık sunarlar. İngiliz Promosyon Ürünleri Derneği (BPMA) tarafından yürütülen araştırma, tüketicilerin% 79’unun markalı bir hediye aldıktan sonra bir şirketle iş yapma olasılığının daha yüksek olduğunu tespit etti.

Sohbete Başla
Merhaba yardıma ihtiyacınız var mı?
Merhaba, Size nasıl yardımcı olabilirim?