fbpx

Pandemi Döneminde Dijital Marka Yönetimi

“Marka tüketicilerin sizi düşündüklerinde hatırladıkları eşşiz bir hikayedir.”

Kriz dönemleri markalar için eşsiz hikayeler yazma imkanı tanıyan dönemlerdir. Pek çok markanın bocaladığı, kararsız kaldığı ve strateji geliştirmeye çalıştığı dönemde çevik davranan markalar öne çıkıyor ve hem kısa vadede hem uzun vadede kazanıyor. Peki etkili bir dijital marka yönetimi için neler gerekiyor?

Pandemi dönemi tüm dünyada eşi benzeri olmayan bir süreç yaşanmasına neden oldu. İletişimin ve pazarlama kampanyalarının tamamen dijitale kaydığı bir dönemde, yapılan hamlelerin dönüşü bir kar topu etkisiyle büyüyebiliyor.

Özellikle yaşadığımız Coronavirüs Pandemisi gibi hiç beklenmeyen ve öngörülemeyen bir salgında bazı markalar doğru içgörülerle çok iyi iletişim yöntemleri geliştirdi. Üstelik bu etkileyici dijital iletişimi sürdürmek için dev pazarlama bütçelerine gerek de yok.

Peki bu dönemde ve sonraki dönemde markamızı dijitalde güçlendirmek için neler yapılabilir?

Pandemi Döneminde Dijital Marka Yönetimi (İNTERAKTİF ONLINE) Eğitiminde Neler Anlatılacak?

  1. Dijital pazarlama stratejileri için içgörü toplama yöntemleri ve strateji geliştirme
  2. Kalbe dokunan, akılda kalıcı bir marka olmak için dijital kanalları kullanma yöntemleri ve pazarlama hamleleri
  3. Marka hikayesi kurma ve dijitalde mecralarda sürdürülebilirlik
  4. Türkiye’de dijital marka yönetimini iyi ve kötü yöneten şirketler üzerinden vaka çalışmaları
  5. Türkiye’den dijital medya kullanımı örnekleri
  6. Globalden ilham verici örnekler

Pandemi Döneminde Dijital Marka Yönetimi Eğitimine Kimler Katılmalı?

<li>Dijital marka yönetimi konusunda ilham verici örnekler öğrenmek isteyenler</li>

<li>İlham almak isteyenler</li>
<li>Aldıkları bilgileri hem şirketleri hem de girişimlerinde hızlıca uygulamak isteyenler</li>
<li>İş hayatında olan, vizyonunu genişletmek isteyen herkes</li>
Sohbete Başla
Merhaba yardıma ihtiyacınız var mı?
Merhaba, Size nasıl yardımcı olabilirim?